1. KALİTE HEDEFLERİ

02.01.2024 28

ØÖğrencilerimizin uyum ve devamsızlık sorunlarını gidermek.

ØÖğrencilerimizin akademik başarılarını ve sosyal faaliyetlere etkin katılımını artırmak.

ØÇalışanların ve hizmet alanların memnuniyetini artırmak.

ØÇalışanların ihtiyaç ve beklentilerini tespit etmek amacıyla memnuniyet anketleri yapmak.

ØÇalışanların ve hizmet alanların şikayetlerini yazılı hale getirmek, şikayet sayısını % 10 azaltmak.

ØUygunsuzluk oranlarını % 10 azaltmak.

ØKişi başı yılda ortalama en az 16 saatlik eğitim vermek.

ØKişisel verilerin korunması kapsamında yetkili kişiler dışında paylaşılmasını engellemek.

Ø Çalışanların dilek ve şikayetlerini yönetime iletebilmeleri amacıyla Dilek ve Şikâyet Kutusu yaptırmak.

Kurum içinde birlik ve beraberliği artırmak amacıyla en az 10 adet sosyal etkinlik yapmak.